Pani Wiosna wita nas

Scenariusz zajęć

Uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym i głębokim poznają otaczający świat za pomocą wszystkich zmysłów. Zadaniem nauczyciela jest poprowadzenie zajęć w sposób, który umożliwi dziecku rozbudzenie kanałów zmysłowych oraz da mu możliwość uczestniczenia w zajęciach na miarę jego możliwości psychofizycznych. Ogromnie ważną rolę sprawuje w procesie terapeutycznym i dydaktycznym nauczyciel, bowiem to on podpowiada uczniom, kiedy zachodzi taka potrzeba, ale również ograniczą swoją rolę, gdy jest to możliwe i uczniowie mogą działać w sposób samodzielny. 
 

TEMAT PANI WIOSNA WITA NAS
ADRESACI Uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym i głębokim w klasach I–III
CEL GŁÓWNY Polisensoryczne poznanie środowiska przyrody wiosną
CELE
SZCZEGÓŁOWE
Uczeń:
  • wysłuchuje muzyki,
  • wita się z nauczycielem,
  • rozpoznaje swoje zdjęcie,
  • ...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Terapia Specjalna"
  • Dostęp do wszystkich artykułów w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI